Message Board

Name:
Email:
Message:

April 19th, 2014

Anonymous (49.5%, 200 questions) wrote:

i have fallen a long way from 80 % 6 years ago

April 18th, 2014

haha how sad (83.8%, 500 questions) wrote:

thats sad

April 17th, 2014

GoldenLion (92.8%, 1000 questions) wrote:

How Pure am I?

April 16th, 2014

Jen Jeffries (37.4%, 500 questions) wrote:

Keeps going lower and lower!

Tapey (91.6%, 1000 questions) wrote:

I'm fucking HOLY

Random (68.5%, 200 questions) wrote:

I'm 16 and a girl this could've gone a lot worse. Is it terrible that that gave me ideas.

April 15th, 2014

Sam E (63%, 200 questions) wrote:

FINALLY IM NOT AS INNOCENT AS I USED TO BE!!!!!!!

The one you do not know (96%, 200 questions) wrote:

I have sinned once , it was awful.

April 14th, 2014

Jose David (91%, 500 questions) wrote:

Hello there !

whoa (65%, 200 questions) wrote:

65%

The Lancer (94%, 200 questions) wrote:

Only a .2% difference huh.

April 13th, 2014

Punchline (92.2%, 1000 questions) wrote:

:-)

April 12th, 2014

Jojo (31.5%, 200 questions) wrote:

Woot woot

Anonymous (92%, 200 questions) wrote:

Oh god help me

S. (29%, 200 questions) wrote:

I hoped for a lower value...

Can't touch this (94.2%, 1000 questions) wrote:

I'm the purest pure of pure kingdom's kingly pure.

Tame me (45.6%, 500 questions) wrote:

Wow, I thought I was pretty good?

April 11th, 2014

Devon (79.5%, 1000 questions) wrote:

1,000 questions. Sheesh!

April 10th, 2014

Miss (93.9%, 1000 questions) wrote:

This has got to be a record!

Sarah it's me (51.2%, 500 questions) wrote:

Shit...

April 9th, 2014

QueEsCarne412 (60.6%, 500 questions) wrote:

Lalalala

Awkward (47.4%, 500 questions) wrote:

Should I feel bad?

Notsuchagoodgirl (33.8%, 500 questions) wrote:

Haven't done it all but yeah...lots of yeses.

edgrant (66.6%, 500 questions) wrote:

Purity Test

BBGs (14.5%, 200 questions) wrote:

slutz do it besttttttt

April 8th, 2014

Anonymous (54.8%, 500 questions) wrote:

Perfect score

abcdefg (30.5%, 200 questions) wrote:

Thought I would have a lower score

Devious Sadist (16.8%, 500 questions) wrote:

well damm thought i was more innocent then thats

April 7th, 2014

FastZebra (26%, 200 questions) wrote:

Yep.

Anonymous (49.6%, 500 questions) wrote:

Daaaa fuq?!?

Anonymous (70.8%, 500 questions) wrote:

For a gay fifteen year (virgin) I didn't do that badly :3

April 6th, 2014

well look at that. (71.2%, 500 questions) wrote:

not too bad for a virgin who's done everything else

Stealingtruth (38.6%, 500 questions) wrote:

32 yr old happily engaged kinky poly geeky hippie fatgirl :)

Anonymous (97%, 200 questions) wrote:

i am 19 year old college student that took this test seriously

yaay (51.8%, 500 questions) wrote:

6/4/14

Anonymous (91%, 200 questions) wrote:

26 years old

April 5th, 2014

levi (17.5%, 200 questions) wrote:

Wow...lol

wildchillin (35.6%, 500 questions) wrote:

I must be a bad girl!

Master Iceman (19%, 500 questions) wrote:

needing more corruption here..

Wolfcharming (32.2%, 500 questions) wrote:

Not bad, not bad.. but there are somethings I just do not want to do, not stupid enough to say never cuz the Gods will say "OH YEAH FUCKER" **BAMM**

Anonymous (51%, 200 questions) wrote:

Hahaha! I am 53 years young & have A purity score of 51%!!!!!I am SO PROUD:D ps I am female & heterosexual

April 4th, 2014

Anonymous (69.8%, 500 questions) wrote:

aw yissss

Emily Enticing (69%, 500 questions) wrote:

1 year long relationship another 3 years surprised at how high it is haha

April 3rd, 2014

lizard (21.8%, 500 questions) wrote:

I think there may possibly something wrong with me...

Anonymous (61.2%, 500 questions) wrote:

Yo Henrik

Henrik Hellerud Norway 19 yrs, good looking <3 (43.5%, 200 questions) wrote:

Fuck me <3

April 2nd, 2014

Winters-Devil (94.2%, 500 questions) wrote:

Was bored and decided to take the test.

freakysubgirl (23.4%, 500 questions) wrote:

Single and looking ;)

Misbehavior (27.2%, 500 questions) wrote:

On the one hand, this score is low. On the other, I got some ideas.

dani (33.4%, 500 questions) wrote:

ya thats right i have done all that