Message Board

Name:
Email:
Message:

July 5th, 2015

Anonymous (66%, 500 questions) wrote:

For 17 not that bad

Be'elzebiotch (43.2%, 500 questions) wrote:

I'm impure, but I'm not a total perv, thank goodness. Some of that stuff is beyond perv-tastic.

Hannah (55.2%, 500 questions) wrote:

I don't know if this score pleases me or worries me haha

Apparently, I haven't lived in the slightest at 20 years old... (90%, 500 questions) wrote:

I'm a total virgin, but isn't it best to wait to have sex until you find the right person, so that it will feel more special?

Ally (74.5%, 200 questions) wrote:

Not bad (kinda want it to be lower)

July 4th, 2015

India (48.2%, 500 questions) wrote:

Lol ;)

July 3rd, 2015

Almost pure (95.8%, 500 questions) wrote:

Yay

Lozzyloo (68.2%, 500 questions) wrote:

It's not as bad as i though.. it's all good ha

July 2nd, 2015

WOW (36.4%, 500 questions) wrote:

Higher than I expected but I couldn't get past some of the questions.... EWW is all I am saying.

Damn (31.2%, 500 questions) wrote:

Didn't know I was that filthy. Thank you Purity Test. Sure beats my last score of 72 back in the 90's.

Anonymous (53.2%, 500 questions) wrote:

Irish and proud

July 1st, 2015

Anonymous (82%, 500 questions) wrote:

wow I'm boring

June 30th, 2015

Higher than I thought (60.8%, 500 questions) wrote:

lol

Strapples (58.2%, 500 questions) wrote:

Eep. Well not so pure.

It's Been a Fun Life So Far... (28.5%, 1000 questions) wrote:

Hah! It's a wonder I'm still alive...

Learin (35.8%, 500 questions) wrote:

Well, apparently I'm more of a sleaze-bag. =)

June 29th, 2015

Anonymous (66.9%, 1000 questions) wrote:

Welp…At least now I have a few ideas.

slash (62.5%, 200 questions) wrote:

GOT DAMN. . .

Anonymous (64.2%, 500 questions) wrote:

Woo

June 28th, 2015

JordanR1000 (56.2%, 500 questions) wrote:

I'm fucking crazy, I swear!

Anonymous (44.5%, 200 questions) wrote:

ayy lmao

June 27th, 2015

Equius Spirit Cindyr (33.6%, 1000 questions) wrote:

Not as bad as I thought

Sophomore (51%, 200 questions) wrote:

I'm 14 😂

June 26th, 2015

Iggy (48.2%, 500 questions) wrote:

Dammit, these questions weren't fair!

Andrea (96%, 500 questions) wrote:

jesus fucking christ some of these are absolutely disgustin y'all need jesus

June 25th, 2015

Sophomore (40.6%, 500 questions) wrote:

Well there is still some space to try new things, but not into drugs

Fitz (72%, 500 questions) wrote:

I'm less sheltered than I thought but I seem to be missing out on some wicked parties

June 24th, 2015

Dee (36%, 500 questions) wrote:

So, not that pure at all?

Document Hitler (53.2%, 500 questions) wrote:

Well Darren, guess we were both wrong, im about in the middle lol

Danny (90.9%, 1000 questions) wrote:

That virgin life though

June 23rd, 2015

Well now (45.8%, 500 questions) wrote:

Not sure how that's so low lol

Anonymous (97.6%, 500 questions) wrote:

I'm 12

stormie (23.7%, 1000 questions) wrote:

Master really did train a slut😊

Edward Masterson (28.2%, 500 questions) wrote:

Oops.

Stormie (31.4%, 500 questions) wrote:

Is it normal to become aroused while taking the test?

angie (59.2%, 500 questions) wrote:

Hi

June 22nd, 2015

Anonymous (75.9%, 1000 questions) wrote:

not that bad yo. rising college freshman

Anonymous (68.5%, 200 questions) wrote:

this is way lower than i thought it would be

June 21st, 2015

Anonymous (82.8%, 500 questions) wrote:

rising college freshman

Anonymous (89.3%, 1000 questions) wrote:

Why can't I score a percentage like this on my math test

Dirty Past (42%, 200 questions) wrote:

Sounds about right

Griffin (90.8%, 500 questions) wrote:

Why am I so pure ?

June 20th, 2015

g (90.6%, 500 questions) wrote:

90.6 ...it appears im kinda lame :/

meagan (53.8%, 500 questions) wrote:

Oh goodness and I'm only 21...

Rich (53%, 500 questions) wrote:

It's been a lot of fun lowering this number ;)

June 19th, 2015

Anonymous (30%, 200 questions) wrote:

I got a lower score for the short one than the longest one. Interesting

... (78.2%, 500 questions) wrote:

...

June 18th, 2015

Anonymous (69.4%, 500 questions) wrote:

Need to lower purity score more!

June 17th, 2015

Techsupportmafia (39.7%, 1000 questions) wrote:

I let my freak flag fly proudly

Anonymous (72.2%, 500 questions) wrote:

at least im below average... just